- بیمه های من
در قسمت بیمه نامه های من می توانید کلیه بیمه نامه های خود در بیمه دی را از قسمت بیمه هایی که خریدم مشاهده نمایید همچنین در صورتی که از دی دار بیمه نامه خود را تهیه نموده اید در همان قسمت بیمه نامه های من و خرید هایم از دی دار بیمه نامه های خود را مشاهده نمایید
در سایت دی دار امکان ثبت تیکت در قسمت صدای مشتری وجود دارد بنابراین می توانید از آن قسمت نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.
هنگامی که بیمه نامه صادر شده باشد. مطابق با آیین نامه های بیمه مرکزی، ابطال بیمه نامه مستلزم دریافت نامه کتبی از سمت بیمه گزار جهت ابطال بیمه نامه می باشد لذا خواهشمند است نسبت به ثبت تیکت در سایت didar24.ir در قسمت صدای مشتری اقدام نمایید.
عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و در خصوصو بیمه های ثالث و زندگی چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد
عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد
عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه، پرداحت اقساط، واریز اقساط، واریز به اندوخته در اختیار شما قرار می گیرد
این قسمت به صورت مستقیم از سامانه بیمه مرکزی پیاده سازی شده است در صورتی که بیمه نامه خود را از شرکت بیمه دی تهیه نموده اید و با سر شماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نموده یا به یکی از نمایندگان، یا شعب بیمه دی (حضوری کجا برم؟) مراجعه نمایید.
بله با مراجعه به قسمت بیمه های من، بازدید بدنه خودرو می توانید به صورت آنلاین اقدام به بازدید بدنه خودوی خود نمایید.
بیمه هایی که از بیمه دی خریدم، بیمه نامه هایی که از دی دار خریدم، استعلام اصالت بیمه نامه از بیمه مرکزی ، بازدید بدنه خودرو، مشاهده صورتحساب و اقساط بیمه نامه های خریداری شده
دو حالت وجود دارد
یک اینکه، مشکل اگر از سامانه سنهاب بیمه مرکزی باشد می بایست با سرشماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نمایید و مشکل را با ایشان مطرح نمایید .
دو اینکه مشکل اگر قطعیه سیستم باشه ، دقایقی دیگر مجدد امتحان کنید