در کدام قسمت بیمه نامه های خریداری شده از دی دار را مشاهده کنم؟

در قسمت بیمه نامه های من می توانید کلیه بیمه نامه های خود در بیمه دی را از قسمت بیمه هایی که خریدم مشاهده نمایید همچنین در صورتی که از دی دار بیمه نامه خود را تهیه نموده اید در همان قسمت بیمه نامه های من و خرید هایم از دی دار بیمه نامه های خود را مشاهده نمایید

چرا در قسمت بیمه نامه های من امکان دانلود بیمه نامه هایی که خریدم وجود نداره؟

در سایت دی دار امکان ثبت تیکت در قسمت صدای مشتری وجود دارد بنابراین می توانید از آن قسمت نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.

برای ابطال بیمه نامه باید چه کاری انجام بدم؟

هنگامی که بیمه نامه صادر شده باشد. مطابق با آیین نامه های بیمه مرکزی، ابطال بیمه نامه مستلزم دریافت نامه کتبی از سمت بیمه گزار جهت ابطال بیمه نامه می باشد لذا خواهشمند است نسبت به ثبت تیکت در سایت didar24.ir در قسمت صدای مشتری اقدام نمایید.

در قسمت بیمه نامه های که خریدم چه اطلاعاتی در اختیار من قرار می گیرد

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و در خصوصو بیمه های ثالث و زندگی چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت خریدهایم از دی دار چه اطلاعاتی در اختیار من قرار می گیرد

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت بیمه هایی که خریدم از سر منوی بیمه های من در خصوص بیمه های زندگی چه امکاناتای در اختیار من قرار میگیر

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه، پرداحت اقساط، واریز اقساط، واریز به اندوخته در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت استعلام اصالت بیمه نامه، بیمه نامه من تایید نمی شود

این قسمت به صورت مستقیم از سامانه بیمه مرکزی پیاده سازی شده است در صورتی که بیمه نامه خود را از شرکت بیمه دی تهیه نموده اید و با سر شماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نموده یا به یکی از نمایندگان، یا شعب بیمه دی (حضوری کجا برم؟) مراجعه نمایید.

آیا امکان بازدید بدنه به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله با مراجعه به قسمت بیمه های من، بازدید بدنه خودرو می توانید به صورت آنلاین اقدام به بازدید بدنه خودوی خود نمایید.

در قسمت بیمه نامه های من چه امکاناتی هست

بیمه هایی که از بیمه دی خریدم، بیمه نامه هایی که از دی دار خریدم، استعلام اصالت بیمه نامه از بیمه مرکزی ، بازدید بدنه خودرو، مشاهده صورتحساب و اقساط بیمه نامه های خریداری شده

در صورتی که موقع استعلام با مشکل مواجه شدم و حق بیمه برای من نشان داده نشود. چیکار کنم؟

دو حالت وجود دارد
یک اینکه، مشکل اگر از سامانه سنهاب بیمه مرکزی باشد می بایست با سرشماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نمایید و مشکل را با ایشان مطرح نمایید .
دو اینکه مشکل اگر قطعیه سیستم باشه ، دقایقی دیگر مجدد امتحان کنید

عمومی

بازگشت به صفحه اصلی سوالات متداول

اعلام خسارت

سوالات متداول بخش اعلام خسارت

درمان و سلامت

سوالات متداول بخش درمان و سلامت

حضوری کجا برم؟

سوالات متداول بخش حضوری کجا برم؟

خرید آنلاین بیمه‌نامه

سوالات متداول خرید آنلاین بیمه نامه

صدای مشتری

سوالات متداول بخش صدای مشتری

گزارش خطای سامانه

سوالات متداول بخش گزارش خطای سامانه