- سوالات متداول
اپلیکیشن جامع خدمات دیجیتال بیمه دی که در حوزه صدور، خسارت و صدای مشتری در هر لحظه و هر جایی به مشتریان خدمات ارائه میکند.
به راحتی می توانید با داشتن کد ملی و تاریخ تولد با موبایل خود در دی دار ثبت نام کنید با استفاده از کد ملی و تاریخ تولد استعلام شما را از ثبت حال دریافت می کنیم و در سامانه ثبت خواهد شد.
در همه ساعات شبانهروز و ۷ روز هفته در دسترس می باشد.
دیدار سامانه خدماترسانی در حوزه بیمهای محسوب میشود که میتوانید از طریق آن اقدام به خرید بیمهنامه کنید، در صورت وقوع خسارت،اعلام خسارت کنید و فرایندهای اداری را پیگیری نمایید. یکی دیگر از خدمات سامانه دیدار، دارورسان هست که در حال حاضر مختص خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و میتوانند به صورت آنلاین و با واردکردن شماره نسخه، دارو سفارش دهند، از دیگر خدمات دیدار ارائه اطلاعات در زمینه مراجع درمانی، آدرس شعب و شبکه فروش هست، علاوه بر اینها سامانه ثبت شکایت هم دارد.
پرداخت حق بیمه در این سامانه به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی انجام میشود.
در صدور آنلاین بلافاصله بعد از پرداخت حق بیمه، بیمهنامه شما صادر و فعال میگردد و شما تحت پوشش تعهدات بیمه دی قرار میگیرید و بیمهنامه جاری میگردد. اما در رشتههای سفارشگیری بنا به دلایلی نیاز به بررسی و احراز اطلاعات است؛ لذا بعد از پرداخت حق بیمه، بیمهنامه شما دراسرعوقت توسط نماینده منتخب شما یا شعبه دیجیتال صادر میگردد. شایانذکر است درصورتیکه سفارشگیری از ساعت ۲۱ به بعد باشد. بیمهنامه روز بعد صادر خواهد شد.
حل این مسئله دوراه حل ممکن دارد:
یک اینکه، کمی تأمل نمایید اگر مشکل از سیستم باشد، میتوانید دقایقی دیگر مجدد امتحان کنید.
دو اینکه، اگر مشکل از سامانه سنهاب بیمه مرکزی باشد، لطفاً مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
همه افراد میتوانند از سامانه دیدار استفاده کنند. درصورتیکه مشتری بیمه دی هستید همینالان میتوانید بیمهنامههای فعال خود را درسامانه دیدار قسمت بیمههای من ببینید. در قسمت اعلام خسارت، درخواست ثبت کنید. اما اگر مشتری بیمه دی نیستید میتوانید نسبت به خرید بیمهنامه اقدام کنید.
در قسمت بیمه های من امکان رویت بیمه نامه های صادر شده وجود دارد. (ممکن است بیمهنامه برای شما صادر شده باشد؛ ولی پیامک نیامده باشد) درصورتیکه بیمهنامه قابلمشاهده بود، امکان چاپ نیز وجود دارد. هم چنین می توانید با ارائه تصویر شماره فیش پرداخت الکترونیکی با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و در صورت نیاز به همکاران پشتیبان وصل خواهید شد.
با ورود به سامانه دیدار قسمت بیمههای من، بیمههایی که خریدم قابلمشاهده و چاپ است.
درصورتیکه ظرف ۷۲ ساعت آینده کاری پول به حساب شما عودت داده نشد. با ارائه تصویر شماره فیش پرداخت الکترونیکی و با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و در صورت نیاز به همکاران پشتیبان اطلاع دهید.
خیر شما میتوانید وقتی در سایت ثبتنام میکنید آدرس خود را یکبار وارد کنید و سیستم اطلاعات شما را ذخیره میکند. علاوه بر این میتوانید با انتخاب گزینه آدرس جدید نسبت به ثبت آدرس جدید اقدام کنید.
در سامانه دیدار امکان ثبت تیکت در قسمت صدای مشتری وجود دارد؛ بنابراین میتوانید از آن قسمت نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.
هنگامی که بیمهنامه صادر شده باشد. مطابق با آییننامههای بیمه مرکزی، ابطال بیمهنامه مستلزم دریافت نامه کتبی از سمت بیمهگذار جهت ابطال بیمهنامه است؛ لذا خواهشمند است نسبت به ثبت تیکت در سایت didar24.ir در قسمت صدای مشتری اقدام نمایید.
خیر جهت اعتراض لطفاً مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
خیرسامانه دیدار برای همه ذینفعان بیمه دی است؛ اعم از مشتریان، نمایندگان و حتی کسانی که مشتری بیمه دی نیستند.
در قسمت بیمهنامههای من میتوانید کلیه بیمهنامههای خود در بیمه دی را از قسمت بیمههایی که خریدم مشاهده نمایید. همچنین درصورتیکه ازسامانه دیدار بیمهنامه خود را تهیه نمودهاید در همان قسمت بیمهنامههای من و خریدهایم از سامانه دیدار بیمهنامههای خود را مشاهده نمایید.
- سوالات متداول
بیمههایی که از بیمه دی خریدم، بیمهنامههایی که ازسامانه دیدار خریدم، استعلام اصالت بیمهنامه از بیمه مرکزی، بازدید بدنه خودرو، مشاهده صورتحساب و اقساط بیمهنامههای خریداری شده
در حال حاضر امکان چاپ بیمهنامههایی که درسامانه دیدار صادر شده است، در قسمت بیمه های من/ چاپ بیمهنامه وجود دارد؛ لذا در صورتی که بیمهنامه خود را از سایر روشها خریداری نموده اید، جهت چاپ بیمهنامه خود میتوانید مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
عنوان بیمهنامه، شماره بیمهنامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و در خصوص بیمههای ثالث و زندگی امکان چاپ بیمهنامه نیز در اختیار شما قرار میگیرد.
عنوان بیمهنامه، شماره بیمهنامه، کد یکتا،شماره پرداخت، نام و نام خانوادگی، مرجع صدور، کدملی، مبلغ، تاریخ صدور، تاریخ انقضا، وضعیت صدور و وضعیت اعتبار در اختیار شما قرار میگیرد.
این قسمت بهصورت مستقیم از سامانه بیمه مرکزی پیادهسازی شده است درصورتیکه بیمهنامه خود را از شرکت بیمه دی تهیه نمودهاید لطفاً مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
تمامی خدمات شرکت بیمه دی در حوزه درمان، در اختیار شما مشتریان قرار گرفته، شما میتوانید در قسمت سوابق خسارت درمانی، درخواستهای ثبت شده خود را به همراه جزئیات مشاهده نمایید.
بخش دارورسان در حال حاضر صرفاً برای جامعه مشخصی از خانواده معظم ایثارگران فعال شده و امکان درخواست ارسال دارو فراهم شده است.
در قسمت مراجع درمانی شما میتوانید بهراحتی، کلیه مراجع درمانی شرکت بیمه دی را مشاهده و به هر یک از آنها مراجعه نمایید.
در این قسمت نوع خدمت، مرجع درمانی، مبلغ درخواستی توسط شما، مبلغ تأیید شده توسط ارزیاب، وضعیت پذیرش، تاریخ پذیرش اسناد توسط شرکت بیمه دی و تاریخ پرداخت حواله قابلمشاهده است. همچنین از قسمت اطلاعات بیشتر میتوانید ضمن مشاهده کلیه جزئیات علت کسر هزینه را نیز مشاهده نمایید.
شما میتوانید در قسمت سوابق خسارت درمانی و انتخاب گزینه اطلاعات بیشتر در ردیف خسارت موردنظر خود، علت کسر هزینه را مشاهده نمایید.
خواهشمند است درصورتیکه از تحت پوشش قرارگرفتن افراد تحت سرپرستی خود مطمئن هستید، مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
خیر جهت اعتراض لطفاً مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
بله بیمه شدگان تحت سرپرستی شما می توانند مستقیما در دی دار و در قسمت سوابق خسارت درمانی با ثبت کد ملی بیمه شده اصلی خسارات درمانی خود را مشاهده نمایند. شایان ذکر است دریافت این کد ملی صرفا یکبار و برای احراز اولیه اخذ خواهد شد.
خیر جهت اعتراض لطفا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نمایید و مشکل را با ایشان مطرح نمایید و یا شعبه موردنظر خود مراجعه نمایید.
بله در قسمت سوابق خسارت درمانی، بخش مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد و همچنین انتخاب هریک از بیمهشدگان، بهراحتی میتوانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سالهای گذشته خود را مشاهده نمایید.
بله در قسمت سوابق خسارت درمانی، بخش مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد و همچنین انتخاب هریک از بیمهشدگان، بهراحتی میتوانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سالهای گذشته خود را مشاهده نمایید.
در فرایند پرداخت خسارت پس از ارزیابی و تعیین خسارت قابلپرداخت، حواله پرداخت خسارت صادر و طی فرایندی در نظام بانکی بهحساب شما واریز میشود.
بله، از طریق هماهنگی با شعبه دیجیتال تغییرات لازم بر روی پروفایل شما صورت می پذیرد.
اطلاعات خودرو شما از طریق وبسرویسهای سنهاب بیمه مرکزی بهصورت کامل در صفحه اعلام خسارت خودرو فراخوانی میشود.