- اعلام خسارت
آرامش خود را حفظ کنید، جهت جلوگیری از ترافیک در صورت امکان، پس از تهیه تصاویر واضح، خودروی خود را در نزدیکترین محل ممکن پارک نمایید. در صورت توافق میتوانید از طریق گزینه اعلام خسارت خودرو و با دردستداشتن اطلاعات خود و خودروی (مقصر/ زیاندیده) خسارت خود را بهصورت کاملاً آنلاین به ما اعلام نمایید.
در هنگام تصادف صاحب خودرویی که مقصر حادثه باشد بهعنوان مقصر و خودرویی که به آن خسارت وارد شده و مقصر این حادثه نبوده بهعنوان زیاندیده معرفی میشود.
جهت جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد که دارای پلاک خودروهای متفاوت هستند این کنترل جهت احراز مالکیت خودرو در نظر گرفته شده است.
اطلاعات خودرو شما از طریق وبسرویسهای سنهاب بیمه مرکزی بهصورت کامل در صفحه اعلام خسارت خودرو فراخوانی میشود.
بله، درصورتیکه خسارت خود را از طریق سامانه دیدار اعلام نمودهاید؛ امکان مشاهده آن از طریق منوی اعلام خسارت خودرو فراهم شده است. همچنین از طریق منوی سوابق خسارت غیردرمانی امکان مشاهده کلیه خسارتهای دریافتی غیردرمانی از شرکت بیمه دی برای شما امکانپذیر می باشد.
بله از منوی اعلام خسارت خودرو شما میتوانید با انتخاب بیمه بدنه خسارت وارد شده به خودروی خود را جهت استفاده از بیمه بدنه خودرو بهصورت کاملاً آنلاین اعلام نمایید.
بله، شما میتوانید از منوی اصلی اعلام خسارت، بخش اعلام خسارت درمان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.
در حال حاضر خیر – این امکان صرفا برای قراردادهای مشخص فعال سازی شده است.
در حال حاضر خیر – این امکان صرفاً برای قراردادهای مشخص فعالسازی شده است.
در فرایند پرداخت خسارت پس از ارزیابی و تعیین خسارت قابلپرداخت، حواله پرداخت خسارت صادر و طی فرایندی در نظام بانکی بهحساب شما واریز میشود.
بله در قسمت سوابق خسارت درمانی، بخش مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد و همچنین انتخاب هریک از بیمهشدگان، بهراحتی میتوانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سالهای گذشته خود را مشاهده نمایید.
بله بیمهشدگان تحت سرپرستی شما میتوانند مستقیماً درسامانه دیدار و در قسمت سوابق خسارت درمانی با ثبت کد ملی بیمه شده اصلی، خسارات درمانی خود را مشاهده نمایند. شایانذکر است دریافت این کد ملی صرفاً یکبار و برای احراز اولیه اخذ خواهد شد.
خواهشمند است درصورتیکه از تحت پوشش قرارگرفتن افراد تحت سرپرستی خود مطمئن هستید، مراتب را به نزدیکترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.
شما میتوانید در قسمت سوابق خسارت درمانی و انتخاب گزینه اطلاعات بیشتر در ردیف خسارت موردنظر خود، علت کسر هزینه را مشاهده نمایید.
در این قسمت نوع خدمت، مرجع درمانی، مبلغ درخواستی توسط شما، مبلغ تأیید شده توسط ارزیاب، وضعیت پذیرش، تاریخ پذیرش اسناد توسط شرکت بیمه دی و تاریخ پرداخت حواله قابلمشاهده است همچنین از قسمت اطلاعات بیشتر میتوانید ضمن مشاهده کلیه جزئیات علت کسر هزینه را نیز مشاهده نمایید.