باعث خرسندی ما در مدیریت تحول دیجیتال است که نمایندگان از توسعه فروش در کانال های دیجیتالی استقبال میکنند. بیمه دی به داشتن چنین شبکه فروش پویا و منعطف که به تمایلات جدید مشتریان توجه می نماید؛ میبالد.
هدف از طرح تخصیص سایت اختصاصی به هر نماینده، توانمند سازی شبکه فروش متناسب با نیازهای جدید بازار و افزایش سهم فروش بیمه نامه از طریق کانال های دیجیتال توسط نمایندگان محترم شرکت میباشد. همانطور که مستحضر هستید سهم فروش دیجیتال در صنعت روند صعودی داشته و شمار زیادی از بیمه گزاران تمایل به خرید بیمه نامه به صورت آنلاین دارند.
همچنین با توجه به مصوبات جدید بیمه مرکزی در خصوص الزام فعالیت استارت آپ های بیمه ای (اگریگتورها) به اخذ مجوز فعالیت کارگزاری بر خط از بیمه مرکزی و نیز ممنوعیت اعمال تخفیفات خارج از قواعد، نمایندگان بیمه قادر خواهند بود در فضای دیجیتالی به رقابت مطلوبی با اگریگتور ها بپردازند چرا که آنها نیز در چارچوب قواعد بیمه گری قرار گرفته اند.
باتخصیص این سایت، فرصت مناسبی جهت ارتقای کمی و کیفی پرتفو شما بزرگواران ایجاد شده است؛ انتظار میرود کلیه نمایندگان عزیز نسبت به این موضوع اهتمام ورزیده و در راستای فروش از طریق این کانال برنامه ریزی نمایید. شایان ذکر است راهنمای سفارشگیری در ادامه قابل بهره برداری میباشد و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید از طریق شعب سرپرستی خود با شعبه خدمات دیجیتال ( شماره داخلی ۲۵۶۵)در ارتباط باشید.
پررزق باشید.
مدیریت تحول دیجیتال بیمه دی
شما می توانید راهنمای سفارش آنلاین و راهنمای نحوه تسویه بیمه نامه های صادره در سیستم فناوران را به صورت کامل مطالعه نموده تا با جزئیات آن ها آشنا شوید.
کلیه نمایندگان شرکت بیمه دی حتی نمایندگانی که سایت فروش اختصاصی آنلاین فعال هم ندارند، میتوانند کد نمایندگی خود را بعنوان کد معرف جهت سفارش آنلاین بیمه نامه در سایت سفارشگیری بیمه دی به ادرس https://didarapp.ir/ در اختیار مشتریان قرار دهند. سفارشاتی که با کد معرف در این سامانه ثبت میشود توسط شعبه خدمات دیجیتال صادر شده و کارمزد بازارایابی به نماینده معرف تعلق خواهد گرفت. پرتفوی هر بیمه نامه نیز برای نماینده و شعبه سرپرستی منظور خواهد شد.
توجه فرمایید کد نمایندگی که به عنوان کد معرف ثبت می گردد بایستی به صورت صحیح ثبت شود. در غیر این صورت بیمه نامه بدون کد معرف صادر میگردد.
برای آن دسته از نمایندگانی که متقاضی استفاده از سامانه فروش آنلاین بوده اند یک صفحه اختصاصی در بستر سایت فروش الکترونیک شرکت و به ادرس didarapp.ir.کدنمایندگیd ایجاد نمودیم که شما میتوانید با جایگزین کردن کد نمایندگی وارد صفحه اختصاصی خودتان شوید. می توانید جهت سفارش آنلاین مشتریان خود این ادرس را در اختیار آنها قرار دهید. در این صفحه هر نماینده میتواند سفارشات رشته های راه اندازی شده را دریافت کند و سپس بیمه نامه های مشتریان خود را صادر نماید. همچنین امکان تولید محتوا نیز در این صفحات امکان پذیر است.
شرکت بیمه دی جهت سفارش گیری از مشتریان خود یک سامانه به ادرس didarapp.ir راه اندازی نموده است که ادمین این سایت کارشناس شعبه خدمات آنی/ایثار می باشد و هر نماینده نیز صفحه اختصاصی خود به ادرس didarapp.ir.کدنمایندگیd را دارد که میتواند آن را جهت سهولت دسترسی به مشتریان خود معرفی نماید.
در سامانه سفارشگیری، شما فروش آنلاین انجام میدهید بدین معنی که سفارش از سمت مشتر یان ثبت میگردد و شما به محض پرداخت پول توسط مشتری پیامکی حاوی سفارش دریافت می نمایید و سپس در سیستم بیمهگری بیمه نامه را ثبت و صادر میکنید. ولی در صدور آنلاین بیمه نامه به صورت اتوماتیک صادر می گردد.
آدرس وب سایت اختصاصی هر نماینده به صورت زیر تعریف شده است :
d1234.didarapp.ir
(به جای ۱۲۳۴ کد نمایندگی قرار میگیرد)
هر نماینده میتواند در صفحه اختصاصی خود، سفارشگیری در رشته های ثالث، بدنه، حوادث و آتشسوزی (به صورت طرح) را انجام دهد.
پس از اینکه شما صفحه اختصاصی خودتون رو از طرق مختلف به مشتریانتون معرفی نمودید مشتریان وارد سایت شده و اطلاعات شخصی و بیمه نامه را وارد مینمایند و پس از پرداخت مبلغ به شما از طریق پیامک اطلاع رسانی میگردد و شما میتوانید با وارد شدن به سیستم صدور، بیمه نامه سفارش داده شده را صادر نمایید.
پس از پردخت پول توسط مشتری سفارش کامل شده و به شما از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.
زمانی که بیمه نامه ها توسط شما صادر شد برای مشتریان یک پیامک مبنی بر صدور بیمه نامه ارسال میگردد. همچنین شما میتوانید از طریق وارد شدن به پنل اختصاصی خود تصویر بیمه نامه مربوط به هر سفارش را بارگزاری نمایید.
در صورتی که مشتری درخواست عودت مبلغ پرداختی را داشت طی یک نامه کتبی شماره حساب و شماره شبای مشتری دریافت و امضا میگردد و سپس شما به مدیریت مالی نامه زده و و مبلغ به مشتری عودت میگردد.
سفارشاتی که از طریق صفحه سفارشگیری B2Cشرکت با کد معرف ثبت میشوند توسط شعبه خدمات دیجیتال صادر میشوند و کارمزد بازاریابی به نماینده معرف تعلق میگیرد در حالیکه بیمه نامه هایی که از طریق صفحه اختصاصی هر نماینده ثبت میشوند بایستی توسط خود نماینده پیگیری و صادر شوند.