راهنمای فروش آنلاین نمایندگان

با سلام و عرض ادب خدمت نمایندگان محترم بیمه دی؛

این موضوع باعث خرسندی ما در مدیریت تحول دیجیتال است که نمایندگان از توسعه فروش در کانال های دیجیتالی استقبال می­کنند. بیمه دی به داشتن چنین شبکه فروش پویا و منعطف که به تمایلات جدید مشتریان توجه می نماید؛ می ­بالد.

هدف از طرح تخصیص پنل صدور به هر نماینده، توانمندسازی شبکه فروش و افزایش سهم بازار فروش بیمه نامه از طریق کانال های دیجیتال توسط نمایندگان محترم شرکت می­باشد. همانطور که مستحضر هستید سهم فروش دیجیتال در صنعت درحال رشد بوده به علاوه هر روزه شاهد ظهور اگریگیتور های جدید هستیم. امروزه بیمه گزاران زیادی تمایل دارند بیمه نامه های خرد خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.  

در وب اپلیکیشن دی دار امکان فروش آنلاین به دو صورت برای نمایندگان محترم فراهم گردیده است. فروش بیمه نامه از طریق پنل شخصی نماینده و همچنین صدور مستقیم از طریق پنل شخصی بیمه گزار با انتخاب کد معرف نماینده.

لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان صدور آنلاین بیمه نامه آتش‌سوزی و مستمری پیشامد به صورت آنی فراهم گردیده و صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث نیز به زودی راه اندازی میگردد. همچنین در سال جدید به مرور صدور و فروش آنلاین تمامی بیمه نامه ها از این طریق ممکن می گردد. آموزش تصویری مراحل ثبت و خرید بیمه نامه آتش‌سوزی و مستمری پیشامد را میتوانید از لینک های زیر مشاهده نمایید.

پر رزق باشید.

 مدیریت تحول دیجیتال بیمه دی 

ویدئو آموزش پنل نمایندگی وب اپلیکیشن دی دار

لینک های مرتبط

سوالات متداول

نگران نباشید، کمی صبر نموده و مجددا امتحان نمائید. با توجه به اینکه ارسال رمز یکبار مصرف بر عهده اپراتورهای ارسال کننده‌ی پیامک می‌باشد ممکن است اختلالی موقت در سرویس دهی پیش آمده باشد.

دو روش برای ورود به وب اپلیکیشن دی‌دار وجود دارد. روش اول ورود از طریق وارد کردن رمز عبور است که در صورتیکه رمز خود را فراموش نموده‌اید می توانید با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور، رمز خود را بازیابی نمایید. روش دوم ارسال رمز یکبار مصرف از طریق پیامک می‌باشد.

با توجه به اینکه نسخه ارائه شده بصورت وب اپلیکیشن است، در تمامی تلفن‌های همراه قابل استفاده است.

نگران نباشید. لطفا با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما برای رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

نگران نباشید. لطفا با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما برای رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

نگران نباشید. لطفا با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما برای رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

نگران نباشید. لطفا با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما برای رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

پس از پرداخت حق بیمه و بازگشت به دی ‌دار امکان دریافت بیمه نامه مقدور می باشد. همچنین در صورتی که در هر زمانی تمایل به دریافت مجدد آن داشتید می توانید از قسمت سیاره بیمه و بیمه نامه های خریداری شده روی دکمه چاپ کلیک نمائید تا بیمه نامه خود را دریافت نمائید.

نگران نباشید. لطفا با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما برای رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

شما می توانید باتوجه به نیاز خود و با درنظر گرفتن حق بیمه و حق سرمایه تحت پوشش هریک از طرح ها نسبت به خرید آن اقدام نمائید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

شما می توانید باتوجه به نیاز خود و با درنظر گرفتن حق بیمه و میزان مستمری قابل پرداخت هریک از طرح ها نسبت به خرید آن اقدام نمائید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با ۱۶۷۱ تماس بگیرید.