خدمات دیجیتال بیمه دی

در هر لحظه و هر جایی از خدمات دیجیتال شرکت بیمه دی بهره مند شوید

Daydaar app services

خدمات متنوع وب اپلیکیشن دی‌دار

ارائه خدمات بیمه ای در بستر دیجیتال یکی از عوامل متمایزکننده سازمان ها برای مشتریان خود است. در این راستا شرکت بیمه دی با هدف افزایش رضایت مشتریان خود، دی‌دار را طراحی و پیاده سازی نموده است. مشتریان و نمایندگان محترم می‌توانند با نصب اپلیکیشن دی‌دار، تمامی خدمات بیمه ای خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خدماتی انجام دهند. از مهمترین خدمات بیمه ای این اپ می توان به خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه، مشاهده سوابق بیمه‌ای و درمانی‌، صدای مشتری و … اشاره نمود.

خرید آنلاین انواع بیمه نامه مسافرتی، عمر، آتش سوزی، خودرو و ...

مشاهده سوابق درمانی

خدمات دارو رسان

خدمات دوراپزشکی

جستجوی مراکز درمانی طرف قرارداد

و ...

مشاهده کلیه بیمه نامه ها

استعلام بیمه نامه

مشاهده کلیه مراجع و مراکز طرف قرارداد

ارسال شکایت، پیشنهاد یا درخواست و ارتباط با امور مشتریان بیمه دی

اعلام خسارت خودرو

اعلام خسارت درمان

سوابق خسارت های درمانی

سوابق خسارت های غیر درمانی

بیمه های من

در این بخش میتوانید بیمه هایی که از بیمه دی یا از اپلیکیشن دی‌دار خریداری کرده اید را مشاهده کنید. ضمن اینکه امکان استعلام اصالت بیمه نامه های خودرو شما نیز از طریق سامانه بیمه مرکزی در این بخش برای شما فراهم گردیده استو.

مشاهده سوابق درمانی

در این بخش تمامی سوابق درمانی خود را مشاهده می‌نمایید

جستجوی مراکز حضوری و مراکز درمانی
در این بخش می‌توانید از خدماتی همچون پیدا کردن مراجع درمانی، شعب، نمایندگی‌های فروش، مراکز دریافت اسناد خسارات درمان و مراکز ارزیابی خسارات خودرو بروی نقشه استفاده نمائید.
اعلام خسارت

در این بخش می‌توانید علاوه بر مشاهده سوابق خسارات درمانی و غیر درمانی خود، به صورت کاملا آنلاین خسارت خودرو خود را هم به عنوان مقصر و هم زیاندیده در قالب بیمه نامه ثالث و بدنه و همچنین خسارات درمانی خود را اعلام کرده و پیگیر پرداخت هزینه های خود باشید.

صدای مشتری

“پدیده محبوب مشتریان” چشم‌انداز ما است.

شرکت بیمه دی با تلاش در ارائه خدمات با بهترین کیفیت در راستای این چشم‌انداز گام برداشته است.

یکی از این اقدامات، ایجاد راه‌های مختلف ارتباط با مشتریان بوده که بر پایه روش‌های استاندارد و سازمان ‌یافته طراحی شده است.

“صدای مشتری” بستر مناسبی برای اطلاع از پیشنهادها و شکایت‌ها بوده که در اسرع وقت پیگیری شده و پاسخ آن به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

خرید آنلاین بیمه نامه

در این بخش امکان خرید آنلاین انواع بیمه نامه به صورت آنلاین برای شما فراهم گردیده است.

مشاهده سوابق درمانی

در این بخش تمامی سوابق درمانی خود را مشاهده می‌نمایید

جمع آوری اسناد درب منزل

خانواده معظم ایثارگران می‌توانند با این امکان اسناد درمانی خود را درب منزل به سفیران بیمه دی تحویل دهند.

دارورسان

این بخش به ویژه برای خانواده معظم ایثارگران این امکان را فراهم آورده است که سفیران بیمه دی نسخ درمانی ایشان را به داروخانه برده و داروها را تهیه نموده و تحویل ایشان دهد.