صدای مشتری چیست؟

این بخش جهت ثبت پیشنهاد، درخواست یا شکایات برای استفاده مشتریان گرامی فراهم شده است.

آیا قابلیت مشاهده تیکت‌های ثبت شده وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید در انتهای صفحه صدای مشتری و از قسمت سوابق تیکت‌های ثبت شده، جزئیات تیکت‌های خود را مشاهده نمایید.

وضعیت تیکت ثبت شده خود را کجا مشاهده کنم؟

شما می‌توانید از ستون وضعیت در سوابق تیکت‌های ثبت شده، وضعیت تیکت خود را مشاهده نمایید.

فرق بین صدای مشتری و گزارش خطای سامانه چیست؟

در قسمت گزارش خطای سامانه شما می‌توانید صرفاً خطای ایجاد شده درسامانه دی‌دار را جهت پیگیری ثبت نمایید. اما به منظور اعلان شکایات، پیشنهادها، انتقادات صرفاً از بخش صدای مشتری اقدام نمایید.

عمومی

بازگشت به صفحه اصلی سوالات متداول

بیمه های من

سوالات متداول بخش بیمه های من

اعلام خسارت

سوالات متداول بخش اعلام خسارت

حضوری کجا برم؟

سوالات متداول بخش حضوری کجا برم؟

خرید آنلاین بیمه‌نامه

سوالات متداول خرید آنلاین بیمه نامه

درمان و سلامت

سوالات متداول بخش درمان و سلامت

گزارش خطای سامانه

سوالات متداول بخش گزارش خطای سامانه