- صدای مشتری
صدای مشتری چیست؟
این بخش جهت ثبت پیشنهاد، درخواست یا شکایات برای استفاده مشتریان گرامی فراهم شده است.
آیا قابلیت مشاهده تیکتهای ثبت شده وجود دارد؟
بله، شما میتوانید در انتهای صفحه صدای مشتری و از قسمت سوابق تیکتهای ثبت شده، جزئیات تیکتهای خود را مشاهده نمایید.
وضعیت تیکت ثبت شده خود را کجا مشاهده کنم؟
شما میتوانید از ستون وضعیت در سوابق تیکتهای ثبت شده، وضعیت تیکت خود را مشاهده نمایید.
فرق بین صدای مشتری و گزارش خطای سامانه چیست؟
در قسمت گزارش خطای سامانه شما میتوانید صرفاً خطای ایجاد شده درسامانه دیدار را جهت پیگیری ثبت نمایید. اما به منظور اعلان شکایات، پیشنهادها، انتقادات صرفاً از بخش صدای مشتری اقدام نمایید.