در قسمت درمان و سلامت چه امکاناتی در دسترس من است؟

تمامی خدمات شرکت بیمه دی در حوزه درمان، در اختیار شما مشتریان قرار گرفته، شما می‌توانید در قسمت سوابق خسارت درمانی، درخواست‌های ثبت شده خود را به همراه جزئیات مشاهده نمایید.
بخش دارورسان در حال حاضر صرفاً برای جامعه مشخصی از خانواده معظم ایثارگران فعال شده و امکان درخواست ارسال دارو فراهم شده است.
در قسمت مراجع درمانی شما می‌توانید به‌راحتی، کلیه مراجع درمانی شرکت بیمه دی را مشاهده و به هر یک از آن‌ها مراجعه نمایید.

آیا بیمه‌شدگان تحت سرپرستی من، می‌توانند خسارت‌های خود را مشاهده کنند؟

بله، بیمه‌شدگان تحت سرپرستی می‌توانند مستقیماً درسامانه دی‌دار و در قسمت سوابق خسارت درمانی با ثبت کد ملی بیمه شده اصلی، خسارات درمانی خود را مشاهده نمایند. شایان‌ذکر است دریافت این کد ملی صرفاً یکبار و به منظور احراز هویت اولیه اخذ خواهد شد.

در قسمت سوابق خسارات درمانی چه امکاناتی می‌توانم مشاهده کنم؟

در این قسمت نوع خدمت، مرجع درمانی، مبلغ درخواستی توسط شما، مبلغ تأیید شده توسط ارزیاب، وضعیت پذیرش، تاریخ پذیرش اسناد توسط شرکت بیمه دی و تاریخ پرداخت حواله قابل‌مشاهده است همچنین از قسمت اطلاعات بیشتر می‌توانید ضمن مشاهده کلیه جزئیات علت کسر هزینه را نیز مشاهده نمایید.

نحوه جستجوی مراکز درمانی طرف قرارداد چگونه است؟

از قسمت حضوری کجا برم؟ می‌توانید مراجع درمانی را با فیلتر استان و شهر محل سکونت خود مشاهده نمایید.

چرا بین مبلغ اعلام شده توسط من و مبلغ تأیید شده توسط بیمه دی اختلاف وجود دارد؟

شما می‌توانید در قسمت سوابق خسارت درمانی و انتخاب گزینه اطلاعات بیشتر در ردیف خسارت موردنظر خود، علت کسر هزینه را مشاهده نمایید.

بیمه‌شدگان تحت سرپرستی من در قسمت سوابق خسارت درمانی قابل‌مشاهده نمی‌باشد.

خواهشمند است درصورتی‌که از تحت پوشش قرارگرفتن افراد تحت سرپرستی خود مطمئن هستید، مراتب را به نزدیک‌ترین شعبه یا نمایندگی نزدیک محل سکونت خود اطلاع دهید و یا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

آیا درسامانه دی‌دار امکان مشاهده خسارات سال‌های گذشته وجود دارد؟

بله در قسمت سوابق خسارت درمانی، بخش مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد و هم‌چنین انتخاب هریک از بیمه‌شدگان، به‌راحتی می‌توانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سال‌های گذشته خود را مشاهده نمایید.

چرا از زمان تاریخ حواله تا زمان دریافت پول در حساب شخصی من فاصله وجود دارد؟

در فرایند پرداخت خسارت پس از ارزیابی و تعیین خسارت قابل‌پرداخت، حواله پرداخت خسارت صادر و طی فرایندی در نظام بانکی به‌حساب شما واریز می‌شود.

عمومی

بازگشت به صفحه اصلی سوالات متداول

بیمه های من

سوالات متداول بخش بیمه های من

اعلام خسارت

سوالات متداول بخش اعلام خسارت

حضوری کجا برم؟

سوالات متداول بخش حضوری کجا برم؟

خرید آنلاین بیمه‌نامه

سوالات متداول خرید آنلاین بیمه نامه

صدای مشتری

سوالات متداول بخش صدای مشتری

گزارش خطای سامانه

سوالات متداول بخش گزارش خطای سامانه